Lilypie First Birthday tickers

♥♥♥ ini belog cik chee quey ♥♥♥

My photo
i am fauzan wifey. alysha mommy & sawaladi daughter. i know what is the best for my family and for my beloved princess nuralysha soffiya. bcause i always believe that mommy know the best.

Friday, April 20, 2012

mari makan lobster

Assalmmualaikum peeps!

Td incik sayang bawa balik lobster.sgt mengujakan occay! Dah lama nk mkn lobster so bla nampak depan mata mmg la super excited.rasa mcm.whoaaa!! Yeaaa!! Nak makan lobster.kebetulan pla today aku ganti pose yg sebulan tu..huhu..so mmg special sgt la menu buka pose mlm nih


Tp aku fenin skit bla incik sayang bawa lobster mentah..emmmmn..korg phm x? Mksudnya yg xmasak lagi. And.lebih accurate dia nk suh aku yg masak! Ya ampuuun..aku xpernah masak lobster ni weh.nak pegang pon gerun rsa cam lobster tu nk gigit aku je *walhal dah xbnyawa pon


Nak dijadikan story, aku slongkar la pe yg ada kat kabinet dapur.dlm kpala asyk pkir nk msk cane? Sambil2 mulut dok bising pgl hubby suh tlg basuhkan mende alah tu.kecoh kn?


Finally, berdasarkan pengalaman yg dicampurkan dengan kekreatifan akhirnya aku berjaya masak lobster tu dgn jayanya dan sedapnya hihi..ni la hsilnya ya kwn2


#xbestmknlobsterbestlgmknudanggalah#


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment