Lilypie First Birthday tickers

♥♥♥ ini belog cik chee quey ♥♥♥

My photo
i am fauzan wifey. alysha mommy & sawaladi daughter. i know what is the best for my family and for my beloved princess nuralysha soffiya. bcause i always believe that mommy know the best.

Tuesday, June 26, 2012

happy father's day 2012


ahad lepas, we olz satu family bt surprise celebration khas bt my lovely dad
idea asalnya tercipta hasil kekreatifan minda aku dan jg bakal mak buyung. saper lg klu bkn kakak aku (ani)
alkisahnya, week before kan aku blk kampung
pastu bla sembang sal makanan which I think one of our hobbies right now
kakak aku ter’mention’ la plak about dis cake kat SR
“mango delight”
dia ckp cake tu very yummy! seddapppp!
kononnya lah!
so… aku yg korang pon sedia maklum pantang mendengar sal makanan ni trus la plan nk beli cake utk sambut hari bapa
ehh, korg msti nk ckp yg hari bapa dah lepas kn?
memanglah!
ehh suka hati kitorg lah nk smbut bila, kan setiap hari tu hari bapa, hari mama & juga hari keluarga
actually, my dad kluar pg outstation time tu
dats y la ktorg celebrate lmbat skit
so, on that day
kitorang pn kluar membeli belah, my dad ada kt umah dia xtau yg ktorg kn celebrate ni
memandangkan akak aku dh decide nk beli cake,
so aku just beli kfc je lah
senang. xpayah masak.sdap lak tu. kn kn kn?
so,ptg tu my sis arrived home around 5pm
tp ktorg kna tgu my bro jg
sbb lma sgt mnunggu, my dad n hubby decide nk p car wash dlu
nk basuh keta yg dah xrupa keta tu
around maghrib br my bro smpai.
so apa jadi??
maka jadi riuh rendah la umahku yg comel ini
bila cucu2 bapa dah bergabung
rumah pon dah xrupa rumah lagi hahaha
baby alysha pon xkurangnya, bla dia tgk abang2 dia sbuk bmain. dia pon lompat2 nk ikut sama
haish awak xsedar ye awak sorg je ppuan sygku alysha, xleh join abg2 awk yg ganas tub main
after maghrib ktorg pn start baca doa selamat yg diketuai oleh babah izuddin (my bro)
xnak cte panjang lg dah..pasni korg leh njoy gambaruga ni suma eh

happy father’s day buat
-sawaladi sumardi (our lovely father)
- fauzanysah ismail (my hubby)
-irdawadi sawaladi (my bro)
-zulkiefli abidin ( my bro in law)
 
**due to slow internet connection, failed to attach all the photos. next time aku upload ea.promise!

No comments:

Post a Comment