Lilypie First Birthday tickers

♥♥♥ ini belog cik chee quey ♥♥♥

My photo
i am fauzan wifey. alysha mommy & sawaladi daughter. i know what is the best for my family and for my beloved princess nuralysha soffiya. bcause i always believe that mommy know the best.

Tuesday, June 26, 2012

Suatu malam yang sunguh sepi

assalammualaikum  & happy nite lovers!
tgh2 mlm yg sunyi sepi cmni rjin lak aku nk mengonline kn diri
incik hubby & baby alysha dh lena dibuai mmpi2 indah
aku jg la sorg2 mlayan incik gugel & incik blog kesayangan hamba
hurmmm…
aku nk tdo gak!
tapi…
perut ni cam hampeh
dr td dok bdangdut, dah 10 kali aku kuar masuk toilet
hasilnya???
hurmm xdak pe hasil la tetap gak sakit
rsa cam nk mbuang tp bla kat toilet asyik tkentut la plak
dah sapu minyak angin
dah makan ubat, xreda jg sakitnya
nasib badan… nmpknya mlm ni tpksa la aku bjaga
Melayan mata yg xnk lelap dan perut yg bertabiat
huhuhu






No comments:

Post a Comment