Lilypie First Birthday tickers

♥♥♥ ini belog cik chee quey ♥♥♥

My photo
i am fauzan wifey. alysha mommy & sawaladi daughter. i know what is the best for my family and for my beloved princess nuralysha soffiya. bcause i always believe that mommy know the best.

Friday, July 20, 2012

Happy fasting!


Assalammualaikum W.B.T
Hello readers~

Tanggal 21 Julai 2012, bermula lah semua umat islam di Malaysia ni berpuasa di bulan Ramadhan
Wah, syukur!
xsangka masih berkesempatan menyambut kedatangan bulan yg mulia ni.

Kalau tahun lepas aku dapat cuti puasa selama sbulan sebab masih dalam mode morning sickness,
tahun ni nampaknya aku kembali menjalani ibadah puasa seperti orang len jg.
korang sume dah abih ganti pose ke? * ditujukan khas buat muslimah dan juga yang mempunyai sebab yg kukuh e.g : gastrik teruk.
sape2 yg blom abih ganti posa tu boleh la bayar fidyah. mcm eden juga, sibuk ganti posa nazar, tlupa plak psal posa ramadhan. So, nampak gayanya tahun ni aku br fidyah dulu. Kalau masih ada kesempatan, aku akan ganti posa ramadhan ni gak wpon dabel..hahahaah padan muka aku!

Posa pertama tahun ni sama jg cam posa tahun lepas.dah jadi kelaziman family husband aku, sungkai / buka posa yg pertama dorg akan gather & mkn sama. happening woo. mmg best. 
sahur?? cfirm la ngan family aku. Itulah yg dinamakan sistem penggiliran yg adil dan saksama.klu sungkai 1st ngan family dia, sahur 1st mstilah ngan family aku. hehe.

klu dlu, tem bujang hentam je menu apa nk masak untuk sungkai & sahur. tp skang ni sejak dah jadi mak orang, fenin la memikirkan menu sihat dan berkhasiat nk hidang kt fmily. hurmm.. sahur ptama lg dah kalut cr resepi. nsib bek incik GUGEL memahami.

okay la, memandangkan esok dah nak start bpuasa, so aku ucapkan selamat berpuasa di bulan yg mulia ini. Maafkan segala kesalahan tutur kata, perbuatan, segala post2 di fb & twitter yg bt korang annoyed or sakit hati ea. sorry sorry. meh la kita memaafkan diri sendiri dan juga orang lain. amin.
SELAMAT BERPUASA dari chee q & family 
 

No comments:

Post a Comment